ChristenUnie Drenthe vrijwilliger van het jaar 2018

CU Drenthe.jpg
Door Webredactie Drenthe op 17 januari 2019 om 15:08

ChristenUnie Drenthe vrijwilliger van het jaar 2018

Tijdens de nieuwjaarsreceptie werd er geschiedenis geschreven voor ChristenUnie Drenthe! Voor het eerst werd de prijs voor ChristenUnie Drenthe vrijwilliger van het jaar 2018 uitgereikt. Dit jaar werd Ada Groeneveld genomineerd als vrijwilliger voor het jaar!

Met deze prijs willen wij als ChristenUnie Drenthe al het werk dat binnen onze partij gedaan wordt door vrijwilligers, waarderen. Want wat zijn er veel mensen ook achter de schermen actief voor de ChristenUnie in Drenthe!

Nadat een oproep onder onze leden was verspreid om andere ChristenUnie leden te nomineren, hebben wij verschillende namen ontvangen van enthousiaste vrijwilligers. Wat is het dan moeilijk kiezen...

Op de receptie mocht fractievoorzitter Bernadette van den Berg de ChristenUnie Drenthe vrijwilliger van het jaar 2018 aankondigen: Ada Groeneveld. 'Zij staat met onbaatzuchtige liefde altijd klaar voor de ChristenUnie en heel veel mensen om haar heen', aldus het bericht bij de nominatie. En na enig onderzoek waren er alleen maar leden die dat bevestigden. Kortom, Ada is van grote waarde voor anderen en graag gezien, hulpvaardig en biedt een luisterend oor. Ada zelf gaf aan dat zij heel verrast was door de nominatie. Zij ontving een lintje en een bos bloemen.

Ook voor bestuurslid Catrien Venema was er een bos bloemen. Zij kreeg een eervolle vermelding want Catrien zet zich altijd met hart en ziel in voor de partij: zowel lokaal, als provinciaal als ook landelijk bij de Bestuurdersvereniging! Achter de schermen is zij vaak de drijvende kracht die zorgt dat de dingen gebeuren.

Het is waardevol om tegen elkaar te zeggen dat jouw bijdrage er toe doet!