Nieuwjaarsreceptie

CU Drenthe.jpg
Door Webredactie Drenthe op 17 januari 2019 om 13:39

Nieuwjaarsreceptie

We kijken terug op een geslaagde nieuwjaarsreceptie.

Woensdagavond 16 januari jl. hebben we samen met een heel aantal ChristenUnie leden en coalitieleden uit Drenthe het nieuwe jaar ingeluid tijdens de nieuwjaarsreceptie.

Voorzitter Karel Groen opent de bijeenkomst waarbij we stil worden rond het Woord van God.

Gedeputeerde Tjisse Stelpstra herinnert ons er in zijn speech aan dat we de aarde als rentmeesters mogen beheren. In een korte terugblik op de afgelopen vier jaren bedankt hij de andere 3 gedeputeerden waarmee de ChristenUnie het college vormt en geeft hij de aanwezigen een kijkje in de werkzaamheden van de afgelopen periode. De afgelopen periode heeft in het teken gestaan van investeren en verbinden. "We zijn dankbaar voor de positie die de ChristenUnie heeft gekregen binnen de politiek in ons land en in ons waardevol Drenthe."

Bernadette van den Berg-Slagter reikt bloemen uit aan Catrien Venema en geeft haar een eervolle vermelding vanwege haar vele jaren inzet voor de ChristenUnie, waarvan de laatste jaren in het bestuur van ChristenUnie Drenthe.

Voor het eerst werd een attentie uitgereikt aan de ChristenUnie vrijwilliger van het jaar 2018. Hiermee willen we benadrukken hoe waardevol het werk van de vrijwilligers is. Dit jaar is de attentie uitgereikt aan Ada Groeneveld.

Uiteraard was er ook weer volop gelegenheid om elkaar te ontmoeten onder het genot van een hapje en een drankje.